fredag 11 maj 2012

En ängel fyller ett år

Snart har du varit här på jorden i ett helt år.
Jag visste inte att man kunde älska någon såhär mycket.

För ett år sedan låg du fortfarande kvar i min mage, tryggt och säkert trodde jag. För ett år sedan så förstod jag inte hur sjuk jag var, hur nära katastrofen vi var. Men jag vill inte tänka på vad som kunde ha varit. För du är här, du har varit frisk från start, lika stark som det stjärntecken du är föddes in i- Oxen. Du har vuxit från en liten sparv på knappt två kilo, till en kraft att räkna med.

Jag trodde aldrig att någon så liten kunde ha din självsäkerhet och ditt mod. I dina blå ögon syns en glimt av ett hjärta av guld och en orubblig trygghet. Jag hoppas du får behålla den livet ut.

Du är det bästa vi gjort och det vackraste vi sett, du är ljuset i våra liv och du kommer för alltid vara djupt älskad och stöttad av oss. Oavsett vem du väljer att vara, eller vem du kommer att bli. Vi älskar dig mest av allt /Mamma och Pappa



Walking through a dream
I see you
My light in darkness breathing hope of new life

I see me through your eyes
Living through life flying high
Your life shines the way into paradise
So I offer my life as a sacrifice
I live through your love

You teach me how to see
All that’s beautiful
My senses touch a world I never pictured
Now I give my hope to you
I surrender
I pray in my heart that this world never ends




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar