söndag 11 juli 2010

Sommar sommar sommar...

Tiden har rört sig allt för snabbt och ju mer man gör, desto mer vill man berätta om..men ju mer man gör, desto mindre tid har man att skriva på :) Jobbig cirkel. Ska försöka skriva kortare inlägg än vad jag gjort i tidigare bloggar..

Säga mer med färre ord.

Jag jobbade som tusan i Maj och Juni och har nu ledigt men jobbar timmar vid behov.

Har haft lite kurser i spår och även privatekipage som bara vill träna för mig. Jätteroligt och smickrande men de gör det på eget bevåg och de vet att jag inte har företag ännu. På tal om det så har jag sparkat igång processen med att starta eget nu och ska till nyföretagarcentrum i augusti för möten. ÄNTLIGEN.
Hundarna har fullt schema i sommar med lydnadskurser, vallningskurser, utställningar men självklart mycket semester. I Augusti är det dags för rasspecial och KM i lydnad.
V 32 bär det av till fjällen för att vandra, vi passar på att ställa Taurus i Svenstavik på ditvägen och så tar vi rasspecialen på hemvägen :) Har hittat ett fint, stort och billigt hus i Åre och sen i Älvkarleby så har vi hyrt en timmerstuga på en skogstomt nära havet.. ska bli såå underbart!

Stefan njuter av sin semester och har hunnit med att vara till sina föräldrar i Ånge, varit på Power Meet i Västerås och i skrivande stund så är han iväg med sina bröder på streetrace! Duktig arbetsnarkoman att kunna slappna av ;)

Hundarnas respektive mammor, Bianca och Blondie, har blivit filmsstjärnor nu i helgen, en musikvideo som spelades in i Sala Silvergruva :) Läs mer här



Jätteroligt! Håll utkik på MTV inom en snar framtid!















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar